Bicicleta Bianchi Specialissima PRO Ultegra DI2, celeste/negru
Bicicleta Bianchi Specialissima PRO Ultegra DI2
Până în sezonul 2024, o Bianchi Specialissima complet nouă vine în lume. Bicicleta UCI WorldTour verificata de echipa Arkea Samsic.Noul Specialissima își ia rămas bun de la compromis și reprezintă cel mai bun instrument pentru munți și urcări lungi. Un cadru ușor optimizat pentru aerodinamică și seturi de componente îl ajută să exceleze în plimbări lungi în câmp deschis, coborâri rapide și urcări nesfârșite.
Caracteristica comună a noii serii Specialissima este un cadru optimizat aerodinamic, cu o geometrie de curse, cablare direcționată complet intern sau utilizarea de seturi de schimbătoare de viteze exclusiv electrice. Toate modelele vin pe roți de carbon dezvoltate în interior de la Bianchi. Cadrul asigura trecerea anvelopelor de pana la 32 mm.
Bianchi Specialissima PRO este o bicicletă pro-amatori care oferă performanțe complete pentru a colecta KOM-uri și a excela în peloton. Cadrul în sine cântărește 850 g și este caracterizat de tehnologia brevetată CouterVail Bianchi. Și aici găsim un cockpit integrat din carbon, șa din carbon Velomann Mitora și roți Velomann Palladium.
Cadru usor
Utilizarea carbonului premium, optimizarea formei structurii spate și a triunghiului față au contribuit la greutatea totală a cadrului, care cântărește 850 de grame.
Aero - optimizare
În comparație cu generația anterioară, datorită noii forme a cadrului, ciclistul poate economisi până la 6,7 secunde la 200 de wați la o urcare de 10 kilometri pe o pantă de 6%.
Expert în alpinism
Dezvoltat împreună cu profesioniști, noul Specialissima oferă un echilibru între rigiditate, eficiență și o poziție echilibrată de condus.
Aero - cockpit
Pentru a maximiza cursa, noul Specialissima vine cu ghidon integrat din fibră de carbon.
O bicicletă rutieră pentru cicliști cu experiență, care parcurg mii de kilometri pe an. Potrivit pentru antrenamente regulate sau solicitante, curse de amatori și călătorii lungi. Puteți conta pe componente de calitate și greutate redusă.
Cadru |
Specialissima PRO carbon HM cu Bianchi CV System, doar grupuri electronice, dirijare complet internă a cablurilor, căști Acros ICR, frâne direct mount, BB-PressFit 86,5x41 dimensiuni 47-50-53-55-57-59 cm
|
Furcă |
Specialissima PRO full Carbon HM cu CV, aero, cap integrat, disc, cap de 1,5 inch, ax traversant 12x100 mm
|
Manete schimbător |
Frână cu disc hidraulică Shimano Ultegra Di2 pentru drum, ST-R8170, BR-R8170, pentru rotor de 160 mm, plăcuță din rășină
|
Schimbător spate |
Shimano Ultegra Di2 12sp, RD-R8150
|
Schimbător față |
Shimano, FD-R8150, Ultegra Di2, tip brazed on, down swing, top tree 50-54T, for spate 12-speed
|
Casetă |
Shimano Ultegra, CS-R8100, Ultegra 12sp,
|
Lanț |
Shimano Ultegra 12 sp CN-M8100
|
Pedalier |
Shimano Ultegra 12sp, FC-R8100, 12 viteze, 52x36T, Lungime manivelă: 170 mm-47/54 cm, 172,5 mm-55/59 cm
|
Manete frână |
Shimano BR-R8170 Frână cu disc hidraulică inclusă în schimbător
|
Discuri de frână |
Shimano RT-CL800 tip blocare centrală, Ice Tech, 160 mm față spate
|
Roți |
Velomann Palladium, profil de 33 mm, 700x21C, 24h, corp XDR, model de spițe 2 la 1, gata pentru tubeless, greutate 1460 g (±5 %), rulmenți cu cartuș etanșați
|
Anvelope |
Pirelli P ZERO™ Race TT, 700x26C, 127 TPI
|
Tijă șa |
Tija de șa Specialissima Full Carbon Aero cu dimensiuni speciale, decalaj de 20 mm, lungime: 280 mm-47 cm, 300 mm-50/53 cm, 350 mm-55/59 cm
|
Șa |
Velomann Mitora 139 Hyper Carbon, carcasă din nailon din carbon, șine din carbon, Lungime: 250 mm, Lățime: 139 mm, Greutate: 180 g ± 2
|
Pipă |
integrat cu ghidon
|
Ghidon |
Ghidon integrat Reparto Corse, material Carbon, pentru sistemul Acros ICR drop 125 mm, reach 80 mm Ext: 90/380 mm, 100/400 mm, 110/400 mm, 120/420 mm
|
Cuvetă |
Rulmenți Acros IS52 ICR Ss
|
Butuc pedalier |
Shimano SM-BB72-41B, fixare prin presare pentru drum, adaptor dreapta și stânga, rulment, capac interior
|
Gen | Bărbați, Unisex |
Model an | 2024 |
Viteze | 2x12 |
Groupset | Shimano Ultegra |
Culoare | celeste/negru |
Material | fibră de carbon |
Materialul roților | Carbon |
Diametrul roților | 700C (28") |
Frâne | Frâne disc - hidraulice |
Furcă | Fixă |
ID produs | 244995 |
Biciclete de șosea și gravel
Mărime | 44 cm/XXXS | 46 cm/XXS | 50 cm/XS | 53 cm/S | 55 cm/M | 57 cm/L | 59 cm/XL | 61 cm/XXL | 63 cm/XXXL |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Înălțime (cm) | 150-155 | 155-160 | 162-167 | 167-172 | 172-178 | 178-184 | 184-188 | 188-194 | 194-200 |
Mărime | CU | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
Înălțime (cm) | 152-162 | 162-172 | 172-186 | 186-195 |
Toate bicicletele oferite la magazinul MTBIKER sunt noi, de la un distribuitor oficial și cu garanție completă. Mai multe mărci oferă chiar și o garanție pe viață pe cadru după înregistrare. Efectuăm toate serviciile în garanție în magazinele MTBIKER după livrarea personală sau după trimiterea bicicletei (sau a părții acesteia) prin curier.
- Bicicleta este scoasă din cutia producătorului.
- Bicicleta este asamblată, verificată și reglată (schimbătoare, amortizor, furcă, roți...)
- Bicicleta este ambalată cu grijă înapoi în cutie și expediată
- Dacă comandați o bicicletă cu ridicare personală sau livrare la domiciliu, bicicleta vă va aștepta montată și verificată
- Dacă comanzi o bicicletă prin curier la adresa ta de acasă, trebuie să faci următoarele:
- Scoateți bicicleta din cutie și îndepărtați cu grijă folia și materialele de protecție
- Montați ghidonul în pipă (un minut, e nevoie de o cheie hexagonală de 4 sau 5mm).
- Montați roata din față în furcă (un minut, fără a fi nevoie de scule suplimentare dacă bicicleta are quick-release).
- Slăbiți șuruburile de pe pipă, aliniați pipa cu roata, strângeți șurubul superior de pe gâtul furcii și apoi strângeți pipa (2 minute, este necesar un imbus de 4 sau 5 mm).
- Montați pedalele în pedalier, în timp ce filetul pedalei trebuie lubrifiat și instalat cu atenție cu partea corectă (1 minut, cheie hexagonală de 8 mm sau cheie hexagonală de 15 mm).
- Montați tija șeii în cadru (10 secunde, fără a fi nevoie de unelte dacă cadrul are quick-release).
- Umflați anvelopele, furca și amortizorul la presiunea necesară (2 minute, necesită pompă).
- Verifică șuruburile hexagonale și alte elemente de fixare tip quick release să fie strânse (2 minute, este necesară cheia hexagonală de 4 și 5 mm).
- Du-te la un test drive! Manipulați bicicleta cu grijă până vă obișnuiți cu ea. Dacă bicicleta are frâne cu disc, eficiența lor va fi limitată pentru început - vor atinge eficiența maximă după 4-5 frânări puternice de la o viteză mai mare.

Momentan nu există întrebări
Momentan nu există recenzii