Bicicleta Lapierre Xelius DRS 10.0, hexagonal translucid albastru
Bicicleta Lapierre Xelius DRS 10.0
Dezlănțuiți bucuria pură de a merge pe drum liber cu a patra generație a bicicletei de șosea LAPIERRE, proiectată meticulos pentru viteză și performanță. Designul aerodinamic îmbunătățit străbate aerul ca niciodată, iar fiecare lovitură de pedală te propulsează înainte mai rapid și mai lin. Această bicicletă nu este făcută doar pentru călărie; Este o sărbătoare a pasiunii și a căutării necruțătoare a perfecțiunii de peste 75 de ani a mărcii LAPIERRE, iar fiecare cursă cu acesta este o șansă de a te simți viu și liber.Bicicletele de drum AERO devin din ce în ce mai mult o mașină universală și înlocuiesc treptat bicicletele PERFORMANȚE. Iar noul XELIUS DRS unifică și înlocuiește aceste două segmente din colecția LAPIERRE. Datele arată clar că rezistența aerului este cheia, iar această economisire îl ajută pe pilot să se îmbunătățească și să economisească secunde prețioase care decid cursa.
Aerodinamica
Aerodinamica cadrului joacă un rol cheie și stă în spatele lui testări detaliate în tunelul de vânt și simulări pe computer. Datorită acestui fapt, rezistența la aer a cadrului propriu-zis a fost redusă cu 16% față de generația anterioară Xelius SL, iar acest avantaj semnificativ aduce călărețului o economie de 15,8 W la o viteză de 50 km/h.
Cadru din carbon
3D Tubular™ Aceasta este o conexiune unică și logică a suporturilor scaunului la tubul superior al cadrului, departe în fața tijei scaunului. Lasa tubul scaunului liber pe toata lungimea sa si capabil sa atenueze mai bine vibratiile si sa ofere pilotului confortul necesar.
Există două tipuri de cadru în ofertă, care nu diferă ca formă ci doar prin alegerea fibrelor de carbon și cantitatea de rășină. Rama de elita marcata UD SLI TEAM LIGHT cu greutatea de 790 g (marimea M inainte de vopsire) este un privilegiu al modelelor de top 10.0 si 11.0 (SE). Greutatea cadrului standard este de 908 g.
Geometrie
Cea mai vizibilă schimbare a geometriei este tija de șa verticală cu 0,5° mai mare (74°). Tub de direcție mai scurt, cu rezistență mai mică la aer și rază de acțiune mai lungă pentru o plimbare mai sportivă, axată pe performanță. Gama a fost, de asemenea, extinsă pentru a include o dimensiune XXL pentru călăreții de peste 195 cm.
Cabina de pilotaj si componente
Cele mai înalte modele marcate cu 8.0 - 11.0 sunt echipate cu roți din carbon DT SWISS și noul combo LAPIERRE (325 g). Toate modelele includ o tija de scaun aero din carbon cu zero offset.
Biciclete care sunt adesea conduse și de sportivi profesioniști. Mașini fără compromisuri, echipate cu tot ce le oferă producătorii de componente.
Cadru |
Lapierre Xelius Carbon UD SLI TEAM
|
Furcă |
Lapierre Xelius Carbon UD SLI TEAM
|
Manete schimbător |
Shimano Dura-Ace ST-R9270
|
Schimbător spate |
Shimano Dura-Ace Di2 R9250 12s, 24 viteze
|
Schimbător față |
Shimano Dura-Ace Di2 R9250 Brazed-On
|
Casetă |
Shimano Dura-Ace R9200 12v, 11-34 dinti
|
Lanț |
Shimano M9100 12s
|
Pedalier |
Shimano Dura-Ace R9200 165 mm, 52 dinti
|
Frâne |
Shimano Dura-Ace 9270, 160 mm / Shimano Dura-Ace 9270, 140 mm
|
Manete frână |
Shimano Dura-Ace R9270
|
Roți îmbinate |
DT Swiss ERC1100 Spline 35/45 mm
|
Anvelope |
Continental GP5000S TR 25-622
|
Tijă șa |
Lapierre Xelius DRS Carbon 0 mm offset
|
Șa |
Sine Prologo Dimension Nack
|
Ghidon |
Lapierre RB167 Carbon Semi-Integrat, -10°; Cădere: 125 mm, Atingere: 72 mm, Flare: 5° 37 mm
|
Ghidolină |
Lapierre TAPE
|
Cuvetă |
Peste ICR
|
Butuc pedalier |
Shimano Pressfit BB71-41B
|
Pedale |
VP VPE-527
|
Gen | Bărbați, Unisex |
Model an | 2025 |
Viteze | 2x12 |
Groupset | Shimano XTR, Shimano Dura-Ace |
Culoare | albastru hex translucid |
Material | fibră de carbon |
Materialul roților | Carbon |
Diametrul roților | 28" |
Frâne | Frâne disc - hidraulice |
Furcă | Fixă |
ID produs | 312454 |
Toate bicicletele oferite la magazinul MTBIKER sunt noi, de la un distribuitor oficial și cu garanție completă. Mai multe mărci oferă chiar și o garanție pe viață pe cadru după înregistrare. Efectuăm toate serviciile în garanție în magazinele MTBIKER după livrarea personală sau după trimiterea bicicletei (sau a părții acesteia) prin curier.
- Bicicleta este scoasă din cutia producătorului.
- Bicicleta este asamblată, verificată și reglată (schimbătoare, amortizor, furcă, roți...)
- Bicicleta este ambalată cu grijă înapoi în cutie și expediată
- Dacă comandați o bicicletă cu ridicare personală sau livrare la domiciliu, bicicleta vă va aștepta montată și verificată
- Dacă comanzi o bicicletă prin curier la adresa ta de acasă, trebuie să faci următoarele:
- Scoateți bicicleta din cutie și îndepărtați cu grijă folia și materialele de protecție
- Montați ghidonul în pipă (un minut, e nevoie de o cheie hexagonală de 4 sau 5mm).
- Montați roata din față în furcă (un minut, fără a fi nevoie de scule suplimentare dacă bicicleta are quick-release).
- Slăbiți șuruburile de pe pipă, aliniați pipa cu roata, strângeți șurubul superior de pe gâtul furcii și apoi strângeți pipa (2 minute, este necesar un imbus de 4 sau 5 mm).
- Montați pedalele în pedalier, în timp ce filetul pedalei trebuie lubrifiat și instalat cu atenție cu partea corectă (1 minut, cheie hexagonală de 8 mm sau cheie hexagonală de 15 mm).
- Montați tija șeii în cadru (10 secunde, fără a fi nevoie de unelte dacă cadrul are quick-release).
- Umflați anvelopele, furca și amortizorul la presiunea necesară (2 minute, necesită pompă).
- Verifică șuruburile hexagonale și alte elemente de fixare tip quick release să fie strânse (2 minute, este necesară cheia hexagonală de 4 și 5 mm).
- Du-te la un test drive! Manipulați bicicleta cu grijă până vă obișnuiți cu ea. Dacă bicicleta are frâne cu disc, eficiența lor va fi limitată pentru început - vor atinge eficiența maximă după 4-5 frânări puternice de la o viteză mai mare.

Momentan nu există întrebări
Momentan nu există recenzii