Bicicleta Lapierre Xelius DRS 9.0, gri ploaie rece
Bicicleta Lapierre Xelius DRS 9.0
Dezlănțuiți bucuria pură de a merge pe drum liber cu cea de-a patra generație de biciclete de șosea Lapierre, dezvoltată cu atenție pentru viteză și performanță. Designul aerodinamic îmbunătățit străbate aerul ca niciodată, iar fiecare pedală te propulsează mai repede și mai lin. Această bicicletă nu este construită doar pentru călărie; este o sărbătoare a pasiunii și a căutării neobosite a perfecțiunii de mai bine de 75 de ani a mărcii Lapierre, iar fiecare călătorie ulterioară este o șansă de a te simți viu și liber.Bicicletele de șosea din categoria AERO devin din ce în ce mai mult o mașină universală și înlocuiesc treptat bicicletele de performanță. Iar noul Xelius DRS unifică și înlocuiește aceste două segmente din colecția Lapierre. Datele arată clar că rezistența aerului este esențială, iar aceste economii îl ajută pe pilot să se îmbunătățească și să economisească secunde prețioase care decid cursa.
Aerodinamica
Aerodinamica cadrului joacă un rol cheie și stă în spatele lui testări detaliate în tunelul de vânt și simulări pe computer. Datorită acestui lucru , a fost posibilă reducerea rezistenței la aer a cadrului propriu-zis cu 16% față de generația anterioară Xelius SL, iar acest avantaj semnificativ aduce călărețului o economie de 15,8 W la o viteză de 50 km/h.
Cadru din carbon
3D Tubular™ Aceasta este o conexiune unică și logică a tijelor scaunului la tubul superior al cadrului, aflat în fața tijei. Lasa tubul scaunului liber pe toata lungimea sa si capabil sa absoarba mai bine vibratiile si sa ofere pilotului confortul necesar.
Există două tipuri de cadru în ofertă, care nu diferă ca formă ci doar prin alegerea fibrelor de carbon și cantitatea de rășină. Rama de elita marcata UD SLI TEAM LIGHT cu greutatea de 790 g (marimea M inainte de vopsire) este un privilegiu al modelelor de top 10.0 si 11.0 (SE). Greutatea cadrului standard este de 908 g.
Geometrie
Cele mai semnificative modificări ale geometriei sunt tija de sca cu 0,5° mai abruptă (74°). Un tub de direcție mai scurt, cu rezistență mai mică la aer și o rază mai lungă de acțiune pentru o poziție mai sportivă, orientată spre performanță. La ofertă s-a adăugat și mărimea XXL pentru călăreți de peste 195 cm.
Cabina de pilotaj si componente
Cele mai înalte modele marcate 8.0 - 11.0 au fost echipate cu roți din carbon DT SWISS și noul combo Lapierre (325 g). Toate modelele includ o tija de scaun aero din carbon cu zero offset.
Biciclete care sunt adesea conduse și de sportivi profesioniști. Mașini fără compromisuri, echipate cu tot ce le oferă producătorii de componente.
Cadru |
Lapierre Xelius DRS
|
Furcă |
Furcă Lapierre Xelius CF, 1 1/8" - 1 1/2", 12 x 100 mm
|
Manete schimbător |
Shimano Dura-Ace ST-R9270
|
Schimbător spate |
Shimano Dura-Ace Di2 R9250 12s, 24 viteze
|
Schimbător față |
Shimano Dura-Ace Di2 R9250 Brazed-On
|
Casetă |
Shimano Dura-Ace R9200 12v, 11-34 dinti
|
Lanț |
Shimano M9100 12s
|
Pedalier |
Shimano Dura-Ace R9200 52/36T
|
Frâne |
Shimano Dura-Ace 9270, 160 mm/140 mm
|
Manete frână |
Shimano Dura-Ace R9270
|
Roți |
DT Swiss ERC1400 Spline 35/45 mm
|
Anvelope |
Continental GP5000S TR 700x25C
|
Tijă șa |
Lapierre Xelius DRS Carbon 0 mm offset
|
Șa |
Sine Prologo Dimension T4.0
|
Ghidon |
Lapierre RB167 Carbon Semi-Integrat, -10°; Cădere: 125 mm, Atingere: 72 mm, Flare: 5° 37 mm
|
Ghidolină |
LAPIERRE TAPE
|
Cuvetă |
Peste ICR
|
Pedale |
VP VPE-527
|
Gen | Bărbați, Unisex |
Model an | 2025 |
Viteze | 2x12 |
Groupset | Shimano XTR, Shimano Dura-Ace |
Mărime | XS, S, M, L, XL, XXL |
Culoare | gri de ploaie rece |
Material | fibră de carbon |
Materialul roților | Carbon |
Diametrul roților | 700C (28") |
Frâne | Frâne disc - hidraulice |
Furcă | Fixă |
ID produs | 312464 |
Toate bicicletele oferite la magazinul MTBIKER sunt noi, de la un distribuitor oficial și cu garanție completă. Mai multe mărci oferă chiar și o garanție pe viață pe cadru după înregistrare. Efectuăm toate serviciile în garanție în magazinele MTBIKER după livrarea personală sau după trimiterea bicicletei (sau a părții acesteia) prin curier.
- Bicicleta este scoasă din cutia producătorului.
- Bicicleta este asamblată, verificată și reglată (schimbătoare, amortizor, furcă, roți...)
- Bicicleta este ambalată cu grijă înapoi în cutie și expediată
- Dacă comandați o bicicletă cu ridicare personală sau livrare la domiciliu, bicicleta vă va aștepta montată și verificată
- Dacă comanzi o bicicletă prin curier la adresa ta de acasă, trebuie să faci următoarele:
- Scoateți bicicleta din cutie și îndepărtați cu grijă folia și materialele de protecție
- Montați ghidonul în pipă (un minut, e nevoie de o cheie hexagonală de 4 sau 5mm).
- Montați roata din față în furcă (un minut, fără a fi nevoie de scule suplimentare dacă bicicleta are quick-release).
- Slăbiți șuruburile de pe pipă, aliniați pipa cu roata, strângeți șurubul superior de pe gâtul furcii și apoi strângeți pipa (2 minute, este necesar un imbus de 4 sau 5 mm).
- Montați pedalele în pedalier, în timp ce filetul pedalei trebuie lubrifiat și instalat cu atenție cu partea corectă (1 minut, cheie hexagonală de 8 mm sau cheie hexagonală de 15 mm).
- Montați tija șeii în cadru (10 secunde, fără a fi nevoie de unelte dacă cadrul are quick-release).
- Umflați anvelopele, furca și amortizorul la presiunea necesară (2 minute, necesită pompă).
- Verifică șuruburile hexagonale și alte elemente de fixare tip quick release să fie strânse (2 minute, este necesară cheia hexagonală de 4 și 5 mm).
- Du-te la un test drive! Manipulați bicicleta cu grijă până vă obișnuiți cu ea. Dacă bicicleta are frâne cu disc, eficiența lor va fi limitată pentru început - vor atinge eficiența maximă după 4-5 frânări puternice de la o viteză mai mare.

Momentan nu există întrebări
Momentan nu există recenzii