Bicicleta electrica Mondraker Dune Carbon RR 29/27.5, bronz/gri vortex/gri broasca
Bicicleta electrica Mondraker Dune Carbon RR 29/27.5
Echipament sportiv serios pentru ture intensive și regulate în teren accidentat, unde vă puteți baza 100% pe performanță și pe instalarea componentelor.
Motor |
Bosch Performance Line SX (25 km/h) GEN4 SMART SYSTEM Diagonal, Largo
|
Baterie |
Bosch Compact Powertube 400 Wh
|
Display |
Purion 400 / Bosch Mini Remote / Bosch System Controller
|
Cadru |
Stealth Air full Carbon, sistem Zero Suspension optimizat, Mullet, cursă de 165 mm, Forward Geometry, baterie internă detașabilă, axă spate Boost 12x148 mm, tub de direcție conic, legătură superioară dintr-o singură piesă, traseu intern al cablului HHG, rulmenți etanșați cu sarcină MAX, Axe supradimensionate de 15 mm, capace exclusiv din plastic pentru motor.
|
Furcă |
Cartuș Öhlins RXF 38 M.2 29, 170 mm, TTX18 Twin Tube, tub de direcție conic, axă Boost 15x110 mm, decalaj de 44 mm. Setări: pârghie de compresie de mare viteză cu mod de urcare, compresie de viteză mică, rebound, preîncărcare aer, cameră rampă
|
Amortizor spate |
Öhlins TTX Air 205x65 mm. Ajustări: pârghie de compresie de mare viteză cu modul de trecere în treaptă superioară, compresie de viteză mică, rebound, preîncărcare aer. Suport superior trunnion, bucșe inferioare de 30x8 mm
|
Manete schimbător |
SRAM Eagle AXS sub MMX, 12s
|
Schimbător spate |
SRAM GX Eagle AXS T-Type, 12s
|
Casetă |
SRAM XS-1275, 10-52T, T-Type 12s
|
Lanț |
SRAM GX Eagle T-Type, 12s, Powerlock
|
Pedalier |
E.13 Helix Core E*Spec Plus, toate dimensiunile: 160 mm
|
Foaie |
SRAM, îngust-larg, 104 BCD CL55
|
Frâne |
SRAM Code Bronze Stealth, etrier supradimensionat cu 4 pistoane, disc de frână dintr-o singură bucată Linie centrală 200 mm/200 mm cu 6 șuruburi IS, plăcuțe din metal sinterizat cu suport din oțel
|
Jante |
e*thirteen Grappler Race, aluminiu sudat 6069 fără cârlig, lățime interioară de 30 mm, gata fără tub, spițe 28F 29" față, 27,5" spate
|
Butuc față |
e*thirteen Boost 15x110 mm, etanșare triplă, aluminiu finisat, 6 șuruburi IS
|
Butuc spate |
e*thirteen Boost 12x148 mm, etanșare triplă, aluminiu finisat cu suport de 6 grade, IS cu 6 șuruburi, butuc liber XD
|
Capac frontal |
Compus Maxxis Assegai 29x2,5 WT TR 3C MaxxGrip, carcasă EXO+, 60 TPI, talon pliabil
|
Coperta din spate |
Maxxis Minion DHR II 27,5x2,5 WT, TR, compus 3C MaxxTerra, protecție DD, 2x120 TPI, șirag pliabil
|
Tijă șa |
ONOFF Pija telescopic intern, diametru 31,6 mm, 1X maneta la distanta cu rulment, marime S: 140-115 mm (388-235 mm), marime M: 160-135 mm (428-255 mm), marime L: 180-155 mm (468-275 mm), mărime XL: 210-185 mm (528-305 mm)
|
Șa |
Fizik Terra Aidon Slim X5
|
Pipă |
ONOFF S6 30 mm 0º, aliaj forjat 6061 + CNC, barbore 31,8 mm
|
Ghidon |
ONOFF S6 1.0 aliaj 7050, ridicare: 25 mm, lățime: 800 mm, backsweep 8º, upsweep 5º, 31,8 mm.
|
Gen | Bărbați, Unisex |
Model an | 2025 |
Viteze | 1x12 |
Groupset | SRAM GX |
Mărime | S, M, L, XL |
Culoare | bronz/gri vortex/gri broască |
Material | fibră de carbon |
Diametrul roților | fata 29"/spate 27,5" |
Motor | Bosch Performance SX |
Baterie | 400 Wh |
Frâne | Frâne disc - hidraulice |
Furcă | Cu aer |
Cursa furcii | 170 mm |
Amortizor | Cu aer |
Cursa structurii din spate | 165 mm |
Tijă telescopică de șa | da |
ID produs | 315842 |

Toate bicicletele oferite la magazinul MTBIKER sunt noi, de la un distribuitor oficial și cu garanție completă. Mai multe mărci oferă chiar și o garanție pe viață pe cadru după înregistrare. Efectuăm toate serviciile în garanție în magazinele MTBIKER după livrarea personală sau după trimiterea bicicletei (sau a părții acesteia) prin curier.
- Bicicleta este scoasă din cutia producătorului.
- Bicicleta este asamblată, verificată și reglată (schimbătoare, amortizor, furcă, roți...)
- Bicicleta este ambalată cu grijă înapoi în cutie și expediată
- Dacă comandați o bicicletă cu ridicare personală sau livrare la domiciliu, bicicleta vă va aștepta montată și verificată
- Dacă comanzi o bicicletă prin curier la adresa ta de acasă, trebuie să faci următoarele:
- Scoateți bicicleta din cutie și îndepărtați cu grijă folia și materialele de protecție
- Montați ghidonul în pipă (un minut, e nevoie de o cheie hexagonală de 4 sau 5mm).
- Montați roata din față în furcă (un minut, fără a fi nevoie de scule suplimentare dacă bicicleta are quick-release).
- Slăbiți șuruburile de pe pipă, aliniați pipa cu roata, strângeți șurubul superior de pe gâtul furcii și apoi strângeți pipa (2 minute, este necesar un imbus de 4 sau 5 mm).
- Montați pedalele în pedalier, în timp ce filetul pedalei trebuie lubrifiat și instalat cu atenție cu partea corectă (1 minut, cheie hexagonală de 8 mm sau cheie hexagonală de 15 mm).
- Montați tija șeii în cadru (10 secunde, fără a fi nevoie de unelte dacă cadrul are quick-release).
- Umflați anvelopele, furca și amortizorul la presiunea necesară (2 minute, necesită pompă).
- Verifică șuruburile hexagonale și alte elemente de fixare tip quick release să fie strânse (2 minute, este necesară cheia hexagonală de 4 și 5 mm).
- Du-te la un test drive! Manipulați bicicleta cu grijă până vă obișnuiți cu ea. Dacă bicicleta are frâne cu disc, eficiența lor va fi limitată pentru început - vor atinge eficiența maximă după 4-5 frânări puternice de la o viteză mai mare.

Momentan nu există întrebări
Momentan nu există recenzii